Dubbel Beveiligd

Met onze mupi, bakfiets met topboard en gebrande koffiekar promoten we lokaal online veiligheid in verschillende gemeentes.

Doelgroep:

Inwoners tussen de 16 en 60 jaar. 

Doelstelling:

Bewustwording creëren bij de doelgroep over tweestapsverificatie en veilig gebruik van internet.

Inzet:

Met onder andere een koffiekar, mupi, bakfiets met topboard en mobiele teams zorgen we voor zichtbaarheid op precies de plekken waar de doelgroep zich bevindt. Dankzij deze flexibele inzet zijn we aanwezig op uiteenlopende locaties, van markten tot stadscentra, en maken we digitale veiligheid overal bespreekbaar.

Uitvoering:

Op verschillende locaties in Nederland gaat ons team in gesprek met voorbijgangers over online veiligheid. In samenwerking met gemeenten en politie informeren we inwoners tussen de 16 en 60 jaar over het belang van tweestapsverificatie.

We delen flyers uit, bieden hulp bij het instellen van beveiliging op smartphones en beantwoorden vragen. Bij onze herkenbare koffiekar kunnen mensen terecht voor een gratis kop koffie en een laagdrempelig gesprek over digitale veiligheid.