Onze 4 verschillende digitale billboards

Onze 4 verschillende digitale billboards

Bij mobielebillboards.com hebben we 4 verschillende digitale billboards. Van klein tot groot. Geschikt voor werkelijk elke soort campagne. Hieronder gaan we ze alle 4 bij langs en delen we de voordelen van digitale billboards met je. 

1. Digicar

De digicar is een klein elektrisch wagentje met een groot verticaal scherm achterop. Een perfecte manier om je boodschap in de stad of tijdens een evenement te verspreiden. Dankzij de compacte afmetingen rij je ook gemakkelijk met de digicar een winkelcentrum binnen. Ze zijn ook perfect voor wanneer je je boodschap stilstaand wilt laten zien. De bestuurder van de digicar kan in de tussentijd als promotiemedewerker vragen van voorbijgangers beantwoorden of samples uitdelen.

  • Volledig elektrisch
  • Past door deuropeningen
  • 1 m² groot digitaal scherm

Meer over de digicar >

digicar voor de opening van een winkel

2. Reclamewagens met LED-scherm

Dit is het grootste digitale billboard dat we hebben. Onze reclamewagens met 8 m² grote LED-schermen. Dubbelzijdig, dus in totaal heb je 16 m² aan oppervlakte voor je uiting. Het grote voordeel is dat de schermen ook rijdend aan kunnen staan. Dus als je meerdere locaties aandoet, blijft je boodschap ook onderweg goed zichtbaar. Eenmaal op locatie kan het scherm naar boven uitgeschoven worden zodat het van verre al te zien is. Ook is het scherm te draaien in de juiste richting.

  • 16 m² scherm
  • Draaibaar en te verhogen
  • Met audio
  • Ook rijdend zichtbaar

Meer over de LED-reclamewagens >

LED-wagen met groot scherm

3. Bakfiets met digitaal scherm

Niets is zo veelzijdig als de reclame bakfiets. Het is ons meest populaire promotievoertuig. Dat is niet zonder reden. De bakfiets valt goed op in het straatbeeld. Al helemaal in combinatie met een topboard of een digitaal scherm. Het digitale scherm is dubbelzijdig en geeft je de mogelijkheid om een video of slideshow weer te geven. En dan hebben we de praktische kant nog. De bakfiets is gemakkelijk te verplaatsen, en dankzij de grote laadbak heb je altijd genoeg ruimte voor samples of goodiebags. Tot slot is het ook nog eens een duurzame manier van reclame maken. Dankzij (optioneel) elektrische ondersteuning ook geschikt voor het afleggen van grote afstanden. 

Meer over de promotie bakfiets >

een reclame bakfiets met digitaal scherm

4. Digital backpack

Met een digital backpack kom je overal waar voetgangers ook komen. Dus ook in een winkelcentrum, een winkel, op een evenement of gewoon in de winkelstraat. Ongeacht hoe druk het is, met een digital backpack val je op. Als alternatief hebben we ook de walking billboard voor je. Deze is niet digitaal, maar laat een uitgelichte poster zien met een lichtkrant erboven.. 

  • Komt overal waar voetgangers ook komen
  • Gemakkelijk interactie aangaan
  • Valt goed op

Meer over de digital backpacks en walking billboards >


Voordelen digitale billboards

Alle digitale billboards hebben een aantal voordelen gemeen. Dit zijn de belangrijkste.

Lees ook: Billboard reclame, maar dan mét interactie

Dag en nacht

Digitale billboards blijven dag en nacht opvallen, ongeacht de omstandigheden. Dit maakt ze ideaal in de herfst- en wintermaanden, wanneer het vroeg donker wordt. Zeker rond de feestdagen is dit een groot voordeel als je je merk of product extra wilt promoten. Terwijl andere reclame-uitingen verdwijnen in de duisternis, zorgt een digitaal scherm ervoor dat je boodschap altijd goed zichtbaar blijft.

Weer of geen weer

Het weer blijft onvoorspelbaar. Hoe vaak wordt ons geen zon beloofd, en blijft het vervolgens de hele dag grijs en grauw? Of denk je net dat het droog blijft, komt er een onverwachte bui. Gelukkig zijn onze digitale billboards bestand tegen regen en sneeuw. Zo blijft je boodschap altijd scherp en duidelijk, zelfs als het weer niet meewerkt. Trouwens ook wanneer het weer wél meezit. Want ook in de felle zon blijven de schermen goed zichtbaar. 

een led scherm valt ook bij slecht weer goed op

Bewegend beeld

Sommige boodschappen vragen gewoon om bewegend beeld. Bewegend beeld valt simpelweg meer op dan een statische boodschap. Je hebt daardoor de mogelijkheid om veel meer te vertellen. Zo is het soms best een uitdaging om de werking van een product uit te leggen. Met een korte video is dat probleem opgelost. 

Altijd mobiel

De digitale billboards van mobielebillboards.com zijn allemaal gemakkelijk te verplaatsen. Ja, ook de reclamewagens zijn zo te verrijden naar een andere locatie. Uiteraard zijn de bakfiets, digicar en de walking billboards helemaal mobiel. Ook handig wanneer het op de dag van de campagne minder druk blijkt te zijn dan verwacht. Je verplaatst dan gemakkelijk naar een plek in de binnenstad waar wél al die potentiële klanten rondlopen. 

Welke billboard past bij jouw campagne?

Vraag vandaag nog een offerte aan voor het digitale billboard dat het beste aansluit bij jouw campagne. Of stel ons je vraag. 

Contact met Mobielebillboards.com

Vragen of direct een offerte?